Nytt - Stockholmsresan i Maj

 I Maj gjorde jag en Stockholmsresa med mormor, det resulterade i klädinköp och såklart, böcker! 
 
A thousand pieces of you av Claudia Gray, himla fint omslag och verkar himla bra! Alltså... himla fint omslag!
Pivot point av Kasie West, redan läst, bra bok, köpt fortsättningen redan!
 
Panic av Lauren Oliver, gillade ju Deliriumtriologin (förutom slutet) och Resten får du ta reda på själv, därav inköpet!
Since you've been gone av Morgan Matson, ännu ett fint omslag, så himla somrigt! Läste nyligen ut den, jag var arg boken igenom pga trodde jag blivit spoilad, visade sig att jag inte alls blivit det och därmed gått miste om något som borde ha varit en fin läsupplevelse!
 
Kungamördaren av Hans-Olov Öber, ett recex från Kalla Kulor som jag inte bett om. Helt ärligt så är jag 0% intresserad av att läsa den. Tack ändå!
Ett folk utan land av Melina Marchetta, ett recex från Gilla böcker, tack! Den är redan läst och recenserad. 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad fina böcker! Synd med Since You've Been Gone. Det känns onödigt när en läsupplevelse blir sämre fast det inte behövs. Du kanske kan läsa om den om några år. :)

2015-08-16 @ 23:10:53
URL: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0