Månadssammanfattning Juli 2015

Lästa:
A grimm warning - Chris Colfer
Du är aldrig ensam - Sarah Dessen
I dödens stad - James Dashner
The enchatress returns - Chris Colfer
Mörka platser - Gillian Flynn
Fyra dagar, fyra nätter - Morgan Matson
Blodrödväg - Moira Young  
 
Antal lästa: 7
Hyllvärmare: 2
Svenska:
 5
Engelska: 2
Omläsningar: -
Påbörjade serier:
1, Dustlands
Avslutade serier:  1, Maze runner
Nya böcker:
  2st, en bokvänsbok och ett recex som jag inte bett om. 
 
Bästa bok: Mörka platser av Gillian Flynn, helt klart!
Sämsta bok:. Blodrödväg, den var inte dålig men språket var jobbigt att vänja sig vid. 
Största överraskning: Mörka platser av Gillian Flynn. Trodde inte att någon av hennes böcker skulle slå Gone girl, jag hade fel!
Största besvikelse: Fyra dagar, fryra nätter av Morgan Matson. Jag hade hoppats på mer!
 
Kommentar: Jag trodde jag skulle få mer läst i Juli, men jag har jobbat och varit så himla trött att jag inte orkat. Nu i Augusti skulle jag vara helt ledig, men jag tackade ja till tre dagars jobb...
 
Just nu läser jag: Since you've been gone av Morgan Matson. Den är hittils bra, men jag läste på någon bokblogg om handlingen och har blivit spoilad x1000, så den känns rätt meningslös att läsa.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mörka platser är riktigt bra! En av mina favoriter från förra året. :)

Svar: SÅ.HIMLA.BRA! Läste nyss Vassa föremål, inte alls lika bra ju :(
Elina

2015-08-09 @ 14:27:30
URL: http://www.bokblomma.com
Postat av: Elvira

Blev faktiskt också lite besviken på Fyra dagar, fyra nätter .. :/

Svar: Läste nyss Matsons andra bok, Since you've been gone, den var mycket bättre! :)
Elina

2015-08-09 @ 19:03:48
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0