Nytt i September

I och med att jag inte har någon lästid så kompenserar jag detta med att skaffa fler böcker. Ej hållbar utveckling! Under september har jag tagit hem dessa böcker
 
Det här är de två första böckerna i Dustlandsserien som många verkar tycka om. När jag hittade dem på Erikshjälpen så blev jag oerhört sugen på att läsa dom!
 
Mina loppisfynd! Den sista Gossip Girl boken är också den sämsta i serien om jag kommer ihåg rätt, men jag har resten av serien, så för 10 kronor är nu serien komplett!
Var på loppisnatt och hittade Neverwhere som är så fin och i samma slags omslag som jag har Stardust i!
Blev en sväng in på myrorna också och där hittade jag True grit, filmen var bra och då måste ju boken vara bättre? Älskar omslaget, det är en väldigt fin textur som inte syns på bilden!
 
Fyra dagar, fyra nätter är en bok som jag velat läsa ett tag och när den också fanns på Erikshjälpen så fick den följa med hem!
Beautiful Creatures - den sista prövningen är ett recex från Semic och är redan läst. Tack för boken!
 
Gregor från ovanjord köpte jag via facebook i Läs - Byt gruppen där!
Jag bytte bort across the universe mot Just Listen av Sarah Dessen med Elin! Ser verkligen fram emot att läsa den!
 
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNLTIGEN x2! Efter flera år så är väntan över, John Ajvide Lindqvists nya bok Himmelstrand är här! Fick ett recex från Ordfront, stort tack!
Höjdpunkten för i år! Backmans nya bok! Britt-Marie var här är ett recex från Partners in stories, STORT tack!
 
Med alla dessa nya böcker så har jag verkligen ingen motivation att plugga alls! Men om jag ska förstå bevisföringen, satslogiken, mängdläran, talteorin och allt annat ologiskt lagom till tentan så har jag itne tid med läsning. Jag skulle vilja ha en hel månad utan måsten och bara läsa och äta popcorn!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Bokparadiset

JA du lyckades jag är avvis, trots att jag köpte en himlans massa böcker på bokmässan så är jag avvis på dina! Vill också ha Britt-Marie var här!!!!

Förresten läste jag sista boken i Chemical garden triologin och det räcker med att du läste första boken, det blir inte bättre!

Svar: Haha det är ju lite skönt att DU är avis på mina böcker när det var du som var i väg på bokmässan ;) Jag är så glad att jag har Britt-Marie var här!
Nej vad tråkigt! Då är det ingen ide att fortsätta med den serien alltså. Första boken var ju riktigt bra men slutet drog ner den.
Elina

2014-10-02 @ 16:36:10
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Malin

Det var många nya böcker! Ser härligt ut :)

Svar: Japp, det blev en härlig hög :)
Elina

2014-10-02 @ 20:28:52
URL: http://jagochminabocker.blogspot.se/
Postat av: Anna

Svar: Vi får se om jag vågar se Sinister... ^^ Jag är hemma själv så mycket ny för tiden att jag är rädd att jag kommer bli sjukt paranoid ^^

Svar: Haha då skulle jag aldrig se den! Bor ni i ett hus med en vind såååå låt bli! Haha jag hatar skräckfilmer överhuvudtaget men efter sinister så harjag slutat se dom!
Elina

2014-10-09 @ 18:11:25
URL: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0