Månadssammanfattning September 2014

 
Läst:
Rävsång av Christin Ljungqvist
Fågelbarn av Christin Ljungqvist
Echo & Noah av Katie McGarry
Beautiful Creatures - Den sista prävningen av Margaret Stohl & Kami Garcia
Det sällsamma Sågverket av Lemony Snicket (ej med på bild)
 
Antal lästa:  5st
Hyllvärmare: -
Svenska:
5st
Engelska:  0st
Omläsningar: -
Påbörjade serier:
-
Avslutade serier:
1st, Beautiful Creatures - Den sista prävningen var den sista i The caster chronicles-serien
Nya böcker:
11st, 3 rec-ex, 8 köpta, 1 bokbyte.
 
Bästa bok: Fågelbarn!
Sämsta bok: Alla böcker den här månaden har fått 4 eller mer i betyg. Så ingen var sämst!
Största överraskning: Slutet i Den sista prövningen!
Största besvikelse:
 
Kommentar: Tiden finns inte! Eller tiden finns, men inte tillräckligt mycket av den. Just nu så äter, andas och pratar jag matematik och fritiden finns är obefintlig. Allt jag gör går åt till matten just nu. I slutet av Oktober har vi två tentor i Aritmetik och Algebra så jag antar att det kommer finnas ännu mindre tid för läsningen då.
 
Just nu läser jag: Den skräckfyllda skolan av Lemony Snicket. Perfekt och underhållande läsning nu bland allt plugg. Dessutom så får Syskonen Baudelaire mig att känna att mitt i all denna matte så hade mitt liv kunnat se värre ut! Jag har gett upp läsningen av Shutter Island, den var seg och hittills så är filmen bättre än boken. Så då lägger jag hellre den lästiden på andra böcker och ser om Shutter Island istället! Men det värsta med detta är att min sambo som aldrig läser, har läst den här! Jag kan inte låta honom ha det övertaget!

Kommentarer
Postat av: Elin - Bokparadiset

Hahah nej har man läst den så måste du göra det!! Men håller fortfarande tummarna på matten kommer gå galant!

Svar: Haha, jaa jag vill ju veta hur det slutar meen känner mig inte så sugen på att läsa resten!
Jaa jag med, orkar inte med omtentor så lika bra att klara det på första försöket! :)
Elina

2014-10-13 @ 14:00:20
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0