Just nu


I morse gjorde jag min första salstenta och dessutom i Algebra. Det kändes typ okej när jag väl kom därifrån. Nästa salstenta är på onsdag. Men innan jag börjar rå plugga igen så tänker jag ha en pluggfri fredag (förutom att jag skrev tenta då) och enbart nöjesläsa! Ljus tända och Lana del Rey på låg volym, som jag saknat detta! 

På något sätt måste man väl fira att första mattetentan är klar? Så därför funderar jag på att beställa lite böcker! Book depository har dessutom 5% rabatt, är det någon bok som jag verkligen borde beställa? 

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till tentan. :) Om jag vore du så skulle jag beställa någon av; Unwind av Neal Shusterman, Illusions of Fate av Kiersten White, och/eller Throne of Glass av Sarah J. Maas. :)

Svar: Tack! :) Okej, då ska jag kika upp dem! Tack för tipset!
Elina

2014-10-26 @ 11:26:30
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
Postat av: Elin - Bokparadiset

Åh jag hoppas tentan gick bra!!! Förövrigt såg ju bilden världsmysig ut :D

Svar: Det känns som så, laddar om inför sista tentan imorgon nu :) Tack :D
Elina

2014-10-28 @ 15:21:12
URL: http://bokparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0