Önskelista

Det här inlägget är först och främst tillägnat er som tänker köpa julklappar till mig. Jag har till och med varit snäll nog att sätta ut bilder på böckerna och länka till ungefär fyra olika nätbutiker som säljer böckerna så ni kan planera era inköp (utifall ni köper flera böcker samtidigt). Den översta länken är den butik som har boken för billigaste priset. De tre översta är de böcker jag allra helst vill ha, dock utan inbördes ordning så det är lika bra att ni köper alla tre. Men jag vill väldigt gärna ha den fjärde boken också (Var är min syster?) som verkar utgå ur sortimentet snart. Så Timmy och mamma (jag antar att det är ni två som får bråka om vem som ska köpa vad), här är min bokönskelista: 
 
Hogwarts library:
239 kronor på Book depository
261 kronor på Cdon
269 kronor på Adlibris
271 kronor på Bokus
 
The Hunger games trilogy box:
318 kronor på Bokus
351 kronor på Cdon
355 kronor på Adlibris
408 kronor på Book Depository
 
 
Harry Potter box:
441 kronor på Book Depository
555 kronor på Cdon
561 kronor på Bokus
618 kronor på Adlibris
 
Var är min syster?:
119 kronor på Cdon
 
Borttappad:
122 kronor på Cdon
124 kronor på Bokus
126 kronor på Adlibris
 
Percy Jackson - Född till hjälte:
122 kronor på Cdon
124 kronor på Bokus
126 kronor på Adlibris
 
Percy Jackson - Striden om Olympen:
123 kronor på Cdon
124 kronor på Bokus
126 kronor på Adlibris
 
Smitta:
172 kronor på Cdon
175 kronor på Bokus
177 kronor på Adlibris

Kommentarer
Postat av: Elin - Bokparadiset

Haha men gulle Elina! Jag ser att du är såå mycket mer optimistisk än mig att få böcker i julklapp ;)

Svar: Haha, men alltså det gäller ju att försöka utöka sin övertalningsförmåga inför varje år. Men man kan bara se det resultatet i hur många böcker man får i julklapp av de man önskade sig. Om man bara önskar sig en och får den så vet man inte om man blivit duktigare! ;) Så se det hela som ett epxeriment
Elina

2014-11-20 @ 18:54:58
URL: http://bokparadis.blogg.se
Postat av: Bella

Åh, vill också ha den fina Hogwarts library-boxen! :D Btw så har du blivit taggad hos mig så kika in där ^^

Svar: Ja jag hoppas att jag får den! Förstår du hur svårt det vara att välja vilken HP-box jag ville ha efter att jag såg din bookhaul med den amerikanska (som är så himla fin!).Jag har redan sett det :D
Elina

2014-11-20 @ 21:15:06
URL: http://bellasbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0