Nytt v.19

Fått fyra nya böcker den här veckan, rec-ex, bokbyte och ett second hand fynd (som jag redan visat).
 
Oceanen vid vägens slut av Neil Gaiman är ett recensionsexemplar från Bonnier Carlsen! Riktigt sugen på att läsa denna även om jag inte har så stor koll på vad den handlar om.
Skuggan av Anna av Rebecca James  är ett recensionsexemplar från Alfabeta. Den här boken är en av årets höjdpunkter!

Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt fyndade jag som sagt på Röda korset för en krona, inte illa! Vet att den blivit väldigt hyllad i bokbloggs världen, mycket mer än så vet jag inte om boken. Men den är ju iallafall riktigt fin.
Himlen börjar härav Jandy Nelson är en bok jag bytte till mig. Har länge velat läsa den här, så jag hoppas såklart på att den är riktigt bra. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gia

Jag hade ingen aning om vad oceanen vid vägens slut handlade om heller (baksidetexten var inte till så mycket hjälp) men den var bra :) Jag gillar Neil Gaiman.

Svar: Nej jag blev så paff när jag läste baksidan! Ska snart läsa boken så jag får se vad den handlar om :)
Elina

2014-05-11 @ 11:27:06
URL: http://bokfrossa.wordpress.com
Postat av: Anna G.

Vilket fynd att hitta Låt vargarna komma för 1 kr :) Här på Röda Korset hör det till ovanligheten att hitta ungdomsböcker övh, däremot finns det mängder med vuxenböcker och barnböcker.

Svar: Ja ett riktigt fynd! Röda korset här har mest hästböcker i kategorin barn och ungdoms böcker. Men ibland hittar man ett guldkorn! :)
Elina

2014-05-11 @ 11:33:13
URL: http://bokordet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0