Månadssammanfattning Februari 2014

 
 
Lästa:
Död i all evighet av Charlaine Harris
Pappersstäder av John Green
Det röda trädet av Shaun Tan
Konsten att tala med en änkling av Jonathan Tropper
Smaragdgrön av Kerstin Gier
För dig nära av Sylvia Day
Elaenor & Park av Rainbow Rowell (ej med på bild)
Stjärnmärkt av Jessica Spotswood (ej med på bild)
 
Antal lästa: 8st
Hyllvärmare: 2st
Svenska: 8
st
Engelska: 0st
Omläsningar: -
Påbörjade serier: -
Avslutade serier: 2
Nya böcker: 23 st
 
Bästa bok: Smaragdgrön var allra, allra bäst denna månad. Men inte så långt efter kom För dig nära.
Sämsta bok: Ingen bok var dålig men många var medelmåttor, men om jag måste välja någon så får det bli Konsten att tala med en änkling. Men den var ju bra!
Största överraskning: Elaenor & Park! Trodde inte alls att den skulle vara den typ av bok som den var.
Största besvikelse: Pappersstäder, den var inte dålig. Men efter att ha läst Förr eller senare exploderar jag så trodde jag att boken skulle vara bättre. Men den var inte dålig, bara inte så superbra som jag trodde.
 
Kommentar: Pluggandet minskar inte, snarare tvärtom. Det blev lika många böcker som förra månaden. Jag läser när jag har tid!
Har äntligen fått avslutat True Blood serien, boken var lite seg och det känns inte precis sorgligt att ha avslutat serien heller. Men slutet var helt okej.
 
Just nu läser jag: Sju jävligt långa dagar och Lärjungen blandat med massor av kurslitteratur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0