Planerad sommarläsning

Nu i sommar vill jag minska mina olästa böcker som jag har hemma. Efter mycket velande har jag bestämt mig för dessa. MEN jag åker hem till mina föräldrar i några veckor snart och frågan är vilka jag bör ta med mig. Tips?
Wither av Lauren Destefano
Livet, Universum och allting av Douglas Adams
På vinst och förlust av David Nicholls
Jokern av Markus Zusak
Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt
Himlen börjar här av Jandy Nelson
Spökstaden av Ransom Riggs
Barnkolonin av Kerstin Lundberg Hanh
Torka aldrig tårar utan handskar - Döden av Jonas Gardell
Längta av Sylvia Day
Gone - Lögner av Michael Grant
 

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag tyckte verkligen om Wither! En riktigt bra seriestart!

Svar: Bra för den har jag packat med! :)
Elina

2014-06-28 @ 20:49:13
URL: http://kattugglan.blogspot.se
Postat av: Lena

Härlig sommarhög!!

2014-06-30 @ 17:36:33
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0