Nytt från Stockholm

Under mitten av vecka 27 befann jag mig i Stockholm och passade såklart på att besöka några bokhandlar. Fyra böcker från Science Fictonbokhandeln fick följa med hem. Hade lite problem med att hitta där inne, det är ju så stort!
 
The unbecoming of Mara Dyer av Michelle Hodkin och The Selection av Kiera Cass är redan utlästa och båda två var superbra! Alltså riktigt megasuperbra, men bäst är The unbecoming...! Jag är himla glad över att jag åker ner till Göteborg på söndag så jag kan inhandla fortsättningarna på båda serierna!
VART LIGGER SF-BOKHANDELN I GÖTEBORG? (JAG HOPPAS PÅ CENTRALT)
 
The golden lily av Richelle Mead och Unite me av Tahreh Mafi. Läste ut Bloodlines i våras efter att ha haft den hemma i över ett år, jag planerar att läsa Golden lily betydligt snabbare än så. Unite me har jag redan läst, fast på svenska och digitalt, men jag ville ha den iallafall!
 
Egentligen borde jag fråga vilken ni rekommenderar att jag bör läsa NU! Men eftersom det bara är the golden lily som är oläst så hoppar jag över den obligatoriska frågan.

Kommentarer
Postat av: Bella

Tror att SF-bokhandeln ligger relativt centralt. Hittar dock inte superbra där men har kollat upp det då jag själv ska dit snart. Kungsgatan? Något sånt var det i alla fall. Den ligger nära domkyrkan såg det ut som på kartan :)

2014-07-19 @ 11:38:02
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Klara

Vad fina böcker! :)

2014-07-22 @ 09:24:48
URL: http://inutienbok.blogg.se
Postat av: Lucy Chen

Åh vad mycket fina böcker! Jag var ganska nyligen på SF-bokhandeln i Göteborg. Har noll koll på Göteborg, men det ligger centralt och det var inte svårt att hitta med karta och adress!

2014-07-22 @ 22:38:06
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Filippa

Åh jag älskar Mara Dyer!! Längtar som en galning tills den tredje kommer ut! Det är verkligen en av mina favoritserier :D

Svar: Jag med! Jag köpte nyligen den andra delen! Har en känsla av att jag komler vilja ha trean direkt efter! :)
Elina

2014-07-27 @ 13:58:30
URL: http://filippasbooks.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0