Göteborgs- och Norrköpingsbesök

Förra veckan åkte familjen ner till Göteborg för att gå på Liseberg, jag hade hoppats på att hinna med ett besök på SF-bokhandeln också när vi ändå var där nere men så blev det inte. På hemvägen svängde vi in på Harry Potter the exhibition
Självklart så fanns det en Harry Potter shop med massa fina grejer men som också var snordyra! Jag köpte en Marodörkarta, ett bokmärke och en Gryffindor halsduk.
För att kompensera besöket på SF-bokhandeln som inte blev av så har jag lagt en beställning på cdon som borde dyka upp under nästa vecka.
 

Kommentarer
Postat av: Therése

Visst var utställningen fantastisk? :) kom också därifrån med Gryffindor-halsduken, fast köpte skolpaketet med mössa o T-shirt också:)

Svar: Ja! Jag hade kunnat gå omkring där flera timmar! :D
Elina

2014-07-31 @ 22:28:43
URL: http://kattugglan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0