Senaste

Snodde listan från Bokfrossa

Boken du läste ut:
Beaytiful Creatures - Det  högsta priset, det största offret, recension kommer snart (den 31:a om jag kommer ihåg rätt).


Boken du påbörjade:

På tåget på vägen hem började jag läsa Konsten att tala med en änkling av Jonathan Tropper. Det verkar rätt så bra och lättsam.


Bokbeställningen:

Det var länge sedan jag beställde böcker som inte var kurslitteratur och då var det från Blocket (och förfrågan om recex). Jag vet faktiskt inte!

 

Bibliotekslånet:
Det var fyra kurslitteraturböcker och den jag lånade sist heter Pedagogiskt arbete och kön. Lyckan när man får tag på kurslitteratur på biblioteket!


Serien du blev nyfiken på:

Sherlock, alla verkar verkligen besatt av den serien (och Dr.Who, som jag inte heller sett), så den måste ju vara bra? Dessutom vill jag se ikapp en massa serier, till exempel Honey BooBoo och Supernatural

 
 

Filmen du såg:
Modig! Såg den äntligen och blev besviken! Alla har ju sagt att den var så otroligt bra, tyvärr kan jag inte hålla med om det. Den var okej men slår absolut inte Trassel!


Filmen du blev nyfiken på:

Jag är otroligt nyfiken på alla filmatiseringar av böcker som kommer ut i år! Men precis som Gia är jag riktigt nyfiken på Boktjuven.

 

Boken du dreglade efter:
Smaragdgrön! Jag känner inte att jag har råd med den just nu (även om jag köper andra saker). Men JAG VILL HA!


Kommentarer
Postat av: Gia

Håller med om Modig, vi såg däremot Frozen häromdagen och den var nästan i klass med Trassel och jättemegabra musik!

Svar: Ååååå den vill jag se! Och om den nästan är i klass med trassel MÅSTE jag se den!
Elina

2014-01-26 @ 18:50:16
URL: http://bokfrossa.wordpress.com
Postat av: Caroline - Bland böcker

Spännande med recensionen av Beautiful creatures. Jag har läst första boken hittills...

Svar: Jag gillade inte den första så mycket, men de blir bättre och bättre :)
Elina

2014-01-26 @ 20:43:13
URL: http://www.blandbocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0