Nytt!

Jag var in på Akademibokhandeln i veckan och frågade efter Mycket mer än så av Sarah Dessen i kartonnage. Efter ett bra tags letande hittade personalen (som var supertrevliga) den på lagret från förra årets bokrea. Fyndade boken för 69 kronor.
Min mormor var ner till mig och köpte födelsedagspresenter till mig (gäller att vara ute i tid) och undrade om det inte var någon bok jag önskade mig. Jag behärskade mig och valde ut en endaste bok, den som jag allra helst ville ha, nämligen Smaragdgrön av Kerstin Gier! Innan hon åkte hem så fick jag ta med mig boken, den är nu utläst! Tack!
Jag samlar ju på Syskonen Baudelaires olycksaliga liv serien och hittade fyra av dem billigt på tradera. Fick hem ett paket med tre böcker, trodde att säljaren glömt eller struntat i den fjärde. Senare samma dag hittade jag den där fjärde boken som inte fanns i paketet på Erikshjälpen för 10 kronor, köpte den och fick såklart den fjärde boken på måndagen efter. Så den läggs undan till bokbyteshögen.
 
Fick ännu en Shaun Tan bok av Kabusa böcker, Det röda trädet. Den tackar jag för!
Across the universe är från ett bokbyte jag gjorde med Cecilia. Men nu så här i efterhand så kom jag på att jag knappt vet vad boken handlar om, läser på baksidan och inser att njaaaa kanske inte. Men tack så mycket Cecilia! :)
 
Jag har även fått ett nytt bokmärke. Det till höger är det nya och det till vänster är det gamla.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia A

Hehe, hoppas att du iaf kommer att gilla Across the Universe! Jag gillade den iaf! :P

Svar: Ja, jag ska testa läsa den så får vi se. Men hoppas såklart på att jag älskar den :D
Elina

2014-02-09 @ 18:33:36
URL: http://swebookobsession.blogspot.se/
Postat av: Kajsa

Söta bokmärken!

Svar: Tack! :)
Elina

2014-02-09 @ 19:27:30
URL: http://kajsasbokblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0