5 frågor om böckerna i din bokhylla

1. En bok du inte läst ännu men verkligen ser fram emot.
Jag har massor av böcker jag ser fram emot att läsa bland annat Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg, Drömgångare av Samatha Shannon (men storleken skrämmer mig) och Den äldste av Christopher Paolini.

2. Den bästa boken du har hemma.
Så himla taskig fråga! Sagoberättaren av Antonia Michaelis! Eller kanske Smaragdgrön av Kerstin Gier som nyligen lästes ut, den var ju så himla bra! Men om man tänker på vilken bok jag fått största book hangovern av så är det Underbara Helvete.

3. En bok du önskar hade varit bättre och som kanske var lite onödig att köpa.
Helt fantastiskt att jag inte kommer på en enda bok, men jag har ju inte läst alla mina böcker heller. Kanske att det kommer fram något gruskorn bland mina guldklimpar!

4. Någon bok du var jättepepp på när du köpte den men som sedan bara blivit stående.

Hemligheternas rike av Kristin Cashore, som jag var tvungen att ha precis när den släpptes FÖRRA året...

5. En bok du köpt mest för att den hade vackert omslag.
Tror faktiskt inte att jag har köpt en bok enbart på grund av att den har fint omslag, men jag ville läsa KoMo mest på grund av det. Men det är väl inte så konstigt, TITTA BARA PÅ OMSLAGET!

 

 

Kommentarer
Postat av: Anna - Bokbabblaren

Komo är verkligen fin!

Svar: Ja! Så synd att jag inte alls tyckte den var lika bra som den är fin!
Elina

2014-02-14 @ 10:11:41
URL: http://bokbabblaren.blogspot.com
Postat av: Gia

Fina, fina Komo. Gillade inte heller boken men omslaget är så snyggt!

2014-02-14 @ 14:40:45
URL: http://bokfrossa.wordpress.com
Postat av: Funderskan

KoMo är så sjukt snygg! Till skillnad från er andra så älskar jag boken! Hur bra och cool som helst! ^^

Svar: Va roligt det måste vara att faktiskt gilla innehållet i denna snygga bok! :D
Elina

2014-03-06 @ 04:42:58
URL: http://funderskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0