Nytt x3

Fick hem tre efterlängtade böcker förra veckan. Outtalat av Sarah Rees Brennan från Modernista, som jag har sett fram emot att läsa riktigt länge nu. Den är redan utläst och recension kommer den femte december.
   Kanske är det allt du behöver veta av E.Lockhart från Lavender Lit, jag frågade om denna för ett bra tag sedan så jag hade hunnit glömma att jag väntade på den. Den var inslagen i ett fint paket med guldsnöre. Även denna är utläst och recension kommer snart.
   Sedan fick jag också Maze runner - i vansinnets öken av James Dashner från Semic utan att ha bett om den. Det är så roligt att få böcker man inte bett om (och även de man bett om såklart). Ser riktigt mycket fram emot att läsa den spännande fortsättningen! 
Tack till förlagen för dessa böcker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0