Månadssammanfattning November 2014

 
Läst:
Den stumma flickan av Mikael Hjort & Hans Rosenfeldt
The retribution of Mara Dyer av Michelle Hodkin
Den utvalde av Lois Lowry
Kanske är det allt du behöver veta av E.Lockhart
Outtalat av Sarah Reed Brennan
Plan B av Jonathan Tropper
Den skräckfyllda skolan av Lemony Snicket
Nikkis dagbok - Berättelsen om en (inte så) talangfyll popstjärna av Rachel Renée Russell
Nattens cirkus av Erin Morgenstern (ej med på bild)
Ajöss och tack för fisken av Douglas Adams (ej med på bild)
Måntornet av Per Gustavsson (ej med på bild)
Röda spår av Katarina Genar (ej med på bild)
Revolt av Susanne Collins (ej med på bild)
 
Antal lästa:  13st
Hyllvärmare: 3st! Äntligen kan jag fylla i den här punkten igen!
Svenska:
 13st
Engelska:  0st
Omläsningar: 1st, Revolt, jag hann läsa klart den precis innan bion!
Påbörjade serier:
 1st, Outtalat (Lynburn Legacy)
Avslutade serier:
 1st, The retribution of Mara Dyer
Nya böcker:
 19st, en mindre än förra månader, great success! 8 köpta, 2 bokbyten och 9 recex.
 
Bästa bok: Helt klart The retribution of Mara Dyer!!!!
Sämsta bok: Nikkis dagbok - Berättelsen om en (inte så) talangfyll popstjärna, inte riktigt min typ av bok. 
Största överraskning:  Kanske är det allt du behöver veta, på grund av slutet! Annars var den mer av en bevikelse. Men SLUTET!
Största besvikelse: 
 
Kommentar: Känns som om jag börjar komma ikapp mina böcker nu, men med tanke på att jag samlat på mig 39 böcker på 2 månader plus att det är julafton snart så kommer de olästa böckerna dra iväg igen. 
 
Just nu läser jag: En julsaga av Charles Dickens, sen tänkte jag ta tag i den andra Maze runner boken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0