Månadssammanfattning Mars 2014

 
 
Lästa:
Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper
Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg
Clockwork Prince av Cassandra Clare
Bröderna Lejonhjärta av Asrtid Lindgren
Narnia: Caspian, prins av Narnia av C.S. Lewis
Alice's adventures in Wonderland av Lewis Carroll & Camille Rose Garcia
Divergent av Veronica Roth
Lärjungen av Michael Hjort & Hans Rosenfeldt
Varulvar i storkyrkan av Martin Olczak
Häxor i tunnelbanan av Martin Olczak
 
Antal lästa: 10st
Hyllvärmare: 7st
Svenska:
9st
Engelska: 1st
Omläsningar: 1st, Divergent (bio ikväll)
Påbörjade serier: -
Avslutade serier:
1st, Jakten på Jack-serien
Nya böcker: 4 st
 
Bästa bok: Clockwork Prince!
Sämsta bok: Läste ingen dålig bok den här månaden!
Största överraskning: Vi är inte sådana som i slutet får varandra, jag fastnade superfort och för att komma loss var jag tvungen att läsa ut den. MEN jag blev så besviken på slutet. 
Största besvikelse: Alice's adventures in Wonderland, jag gillade boken och speciellt illustrationerna, men inte själva handlingen. Kan ha något att göra med att jag inte förstod allt.
 
Kommentar: Jag läste mycket mer än vad jag trodde, har haft svåraste tentan hittills som tog upp mycket tid. Nu har jag andra uppgifter i skolan att göra (istället skriver jag här) så jag förväntar mig inte att jag ska ha tid att läsa lika mycket i April.
 
Just nu läser jag: Fjällgraven av Michael Hjort & Hans Rosenfeldt, Kung Caspian och skeppet gryningen av C.S. Lewis, City of Lost Souls av Cassandra Clare och tänker börja läsa två rec-ex också som prioriteras först (efter kurslitteraturen).

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mycket du hunnit läsa! Starkt jobbat!

2014-04-03 @ 14:14:42
URL: http://bokrecensionernu.blogspot.se
Postat av: Carro

Många böcker! Vi är inte sådana.. är en av mina favoriter. Gillar slutet ;)

2014-04-03 @ 19:48:29
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0