Månadssammanfattning April 2014

 
Lästa:
Narnia: Silvertronen av C.S. Lewis
Narnia: Kung Caspian och skeppet Gryningen
Fjällgraven av Michael Hjort & Hans Rosenfeldt
City of Lost Souls av Cassandra Clare
Förskalv | Efterskalv av Sylvia Day
Det handlar om dig av Sandra Beijer 
Nikkis dagbok #2 av Rachel Renée Russell
Boken om Joe av Jonathan Tropper
 
Antal lästa: 8 st
Hyllvärmare: 5 st
Svenska:
7st
Engelska: 1st
Omläsningar: -
Påbörjade serier:
1st
Avslutade serier:
1st
Nya böcker:  
8st 
 
Bästa bok: Det handlar om dig av Sandra Beijer, den var så fantastisk!
Sämsta bok: Ingen var väl riktigt dålig men Nikkis dagbok #2 var väl den jag gillade minst. 
Största överraskning: Förskalv | Efterskalv av Sylvia Day, mycket bättre än vad jag trodde!
Största besvikelse: City of lost Souls! Den var ju så seeeeeeg. Men nu kan jag äntligen läsa Clockwork Princess.
 
Kommentar: Hade hyfsat läsflyt i början av månaden, nu de senaste veckorna har det gått segt men samtidigt har jag haft mycket annat att göra också.
 
Just nu läser jag: Skumtimmen av Johan Theorin som går riktigt segt, sen tänkte jag börja läsa Prodigy av Marie Lu, Ronja Rövardotter av Astrid Lindgren och Den sista striden av C.S. Lewis

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var ju ett bra gäng med böcker!

2014-05-01 @ 12:24:27
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0