Nytt

Den här veckan (inlägget skulle egentligen publicerats igår) har böcker på tre olika second hand butiker och ett bokbyte.
Kråkornas fest och Ögat över månskäran är från ett bokbyte med Sara från Beasbokhylla.
Den sista akten av Mari Ljungstedt är från Erikshjälpen, jag har den redan fast inbunden men jag vill ha alla Jungstedt böcker i pocket.
I stort sett menlös och Bröderna Grimm sagor är från ReDo för 3kr/st (man kunde även fylla en påse med böcker för 20kr).
 
Fjällgraven, om jag kunde drömma, EsaiasTegner samlade dikter (från 1913, som jag enbart köpte för att den var gammal, vet inte vem människan var ens) och Det blod som spillts är från Ria som hade utförsäljning på böcker för endast en krona styck! Då är det okej att packa på sig böcker. 

Kommentarer
Postat av: Gia - Bokfrossa

Vilken trevlig hög :)

2013-09-09 @ 08:57:35
URL: http://bokfrossa.wordpress.com/
Postat av: Sara

Åh, vilket fynd att hitta fjällgraven på second-hand!

Svar: Ja och för en endaste krona! Inte helt fel :)
Elina

2013-09-09 @ 11:50:33
URL: http://beasbokhylla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0