Månadssammanfattning Augusti 2013

 
Lästa:
Stad av skuggor av Cassandra Clare
Nemesis av Josephine Angelini
Insurgent av Veronice Roth
City of Fallen angels av Cassandra Clare
Sagoberättaren av Vanessa Michaelis
Död räkenskap av Charlaine Harris
Dödläge av Charlaine Harris
jag, En av David Levithan 
 
Antal lästa: 8st
Svenska: 7st
Engelska: 1st
 
Bästa bok:  Insurgent, så himla bra! Men Sagoberättaren var fantastisk den med. 
Sämsta bok: Stad av Skuggor.
Största Överraskning: Sagoberättaren, hade inte hört talas om boken innan jag fick hem den. Den var så otroligt bra! jag, En hade jag inte så stora förväntningar på men gav den en chans eftersom alla verkade läsa den. Den visade sig vara bättre än vad jag trodde. 
Största besvikelse: Stad av skuggor, jag förstår inte hur jag kunde gilla den så lite som jag gjorde. 
 
Kommentar: I början av Augusti blev det en hel drös med böcker lästa. Sen började skolan och då försvann all tid till läsning. I September ska jag läsa klart rec-exen hade jag tänkt och hoppas på att det blir mer tid till läsning. Knappast troligt eftersom skolan bara mjukstartar just nu.
 
Just nu läser jag: Beautiful Creatures - svåra val, magiska hemligheter

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag gillade inte Stad av skuggor speciellt mycket heller. Tänkte ändå ge filmen en chans..

Svar: Jag med! Tänkte gå och se den imorgon. Har du läst boken på engelska?
Elina

2013-09-10 @ 18:19:46
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Gia - Bokfrossa

Första beautiful creatures fick jag idag, ser fram emot att läsa den :)

Svar: Den är helt okej. Den andra verkar till och med bättre :)
Elina

2013-09-12 @ 19:59:00
URL: http://bokfrossa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0