Nytt

Fick hämta ett stort paket från posten idag. Det innehöll:
 
Hungerspelen triologi boxen av Suzanne Collins och Stad av aska av Cassandra Clare. STORT tack till Bonnier!
 
Lite andra böcker jag köpt och bytt de senaste veckoerna. Jellicoe Road på engelska har jag köpt. Jag har den redan på svenska, så varför köpte jag den på engelska? Den viskade mitt namn när jag gick förbi! Så jag köpte den för att ingen annan skulle hinna före. Men jag vill inte ens ha den. Bokbyte? Rör mig inte är från ett bokbyte med Frida. Konsten att tala med en änkling och Boken om Joe köpte jag för att Jonathan Tropper verkar vara en hyllad författare bland bokbloggare, nu har jag tre böcker av han. Alla olästa. Berättelsen om Pi, jag vill se filmen! Men att läsa boken först är ett måste. 

Kommentarer
Postat av: Carro

jag har läst boken om Pi men inte sett filmen. Den är bra om än lite småseg stundtals.. De befinner sig ju trots allt bara på ett båt ;)

Svar: Jg har faktiskt räknat med att boken ska vara seg, men jag hoppas filmen är fantastisk :)
Elina

2013-11-01 @ 15:08:53
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Gia

Vilken fin hungerspelenbox :)

Svar: Visst är den! :)
Elina

2013-11-01 @ 15:39:32
URL: http://bokfrossa.wordpress.com
Postat av: Nilmas Bokhylla

Roligt med lite nytt! :D

2013-11-01 @ 18:47:48
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0