Tegelstenstaggen

Jag har blivit taggad av C.R.M Nilsson, tack så mycket!

Instruktionerna:
- hitta de fem tjockaste böckerna i din bokhylla som du har läst
- hitta de två tjockaste böckerna i din TBR-pile
- tagga ytterligare fem bloggare

 
Lästa:
 
 
Harry Potter och Fenixordern av J.K. Rowling, 1008
Harry Potter och den flammande bägaren av J.K. Rowling, 751 sidor
Harry Potter och dödsrelikerna av J.K. Rowling, 783 sidor
Yttersta offret av Richelle Mead, 647 sidor
Genom dina ögon av Stehpenie Meyer, 606 sidor
 
De två olästa tegelstenarna:
 
De utvalda: hemligheternas rike av Kristin Cashore, 622 sidor
Clockwork Princess av Cassandra Clare, 767 sidor
 
Jag taggar:

Kommentarer
Postat av: C.R.M. Nilsson

Ja, det finns ju en del tjockisar bland Harry Potter :)

Svar: Jo, jag märkte det också :) men när man läser dem känns det inte alls som om de är så långa
Elina

2013-05-19 @ 20:28:16
URL: http://lacrimamens.com/blog/
Postat av: Bella

wii vad roligt! :D Har tyvärr dock packat ner alla min böcker inför den kommande flytten, men kommer definitivt göra den här sedan när jag packat upp allt igen :D

Svar: Ååå va kul att få packa upp böckerna och få ordning på dem (eller?), i alla fall ett tag :)
Elina

2013-05-20 @ 18:00:44
URL: http://bellasbok.blogg.se
Postat av: Nilmas Bokhylla

Åå blev taggad för ett tag sen men helt glömt bort detta så tack för påminnelsen! :D

2013-05-21 @ 19:54:24
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0