Veckans nya böcker

Var till Stockholm i Torsdags och hittade tre böcker där. Bloodlines av Richelle Mead från Science Fiction bokhandeln, hade aldrig vart in där förr. Nu har jag det och jag ska tillbaka! Hur mysig affär som helst!
Noras val av Becca Fitzpatrick och Och en grej till av Eoin Colfer (del sex av liftarens guide till galaxen, varför är det en annan författare? Har jag missat något?) från Akademibakhandlen, den skulle stängas och hade 50% på alla böcker. Tyvärr verkade det vara sista dagen när jag var där så det fanns inte så mycket böcker kvar.
Den sista akten av Mari Ljungstedt är ett loppisfynd. Förr eller senare exploderar jag av John Green och Vintagepatry (+ en tygpåse som är längst ner på bilden) är tävlingsvinster. Tack!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Douglas Adams dog 2001 och den sista delen publicerades 2009. Det är alltså någon annan som fortsatt på serien bara..

Svar: Tack :) Då vet jag, kan ha gjort ett misstag med att ha köpt den boken alltså
Elina

2013-06-17 @ 19:12:11
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0