Månadssammanfattning Maj 2013

Lästa böcker:


 
Antal lästa: 7st
Svenska: 4st
Engelska: 3st
Bästa bok: City of Bones, Hemlös och Förr eller senare exploderar jag
Sämsta bok: Restips för utomjordingar
 
Största Överraskning: Förr eller senare exploderar jag, jag visste att den skulle vara bra eftersom alla verkligen älskar den. Men trodde inte riktigt att den kunde vara så bra som den faktiskt var.
Största besvikelse: Hemlös, den var en av de bästa den här månaden men den nådde inte upp riktitg lika högt som resten av böckerna i serien hitills. Ändå fick den fullpott i betyg.
 
Kommentar:
Inte så mycket böcker lästa, men är ändå nöjd över att jag faktiskt läst tre engelska böcker den här månaden plus att nästan alla lästa böcker var fem poängare (5 av 7)!  Nu i juni så hoppas jag att det kommer finnas mer tid över till att läsa och sola!

Kommentarer
Postat av: Nilmas Bokhylla

Härligt med många bra böcker :D

SV: Tack för det! Kul att det gillas!

2013-06-03 @ 21:28:58
URL: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0