Nytt & Plugg

I onsdags förra veckan hade jag introdag på högskolan och i tisdags hade jag min första lektion. Så från onsdagen förra veckan till igår har jag haft fullt upp med nollningen och det har vart riktigt roligt. Men nu är det roliga över men förhoppningsvis är pluggandet kul det också. Håller just nu på med att läsa ur tre olika böcker som vi fick i uppgift till nästa vecka. Lite mindre roligt. MEN jag har samlat på mig lite nya böcker! Smart att samla på sig mer böcker när jag insett hur många olästa böcker jag faktsikt har. 
 
Boktjuven hittade jag på myrornas. Har inte läst den tidigare så tänkte passa på innan den kommer som film. 
Gossip Girl böckerna har jag läst en gång, men kommer inte ihåg någonting alls förutom slutet (bra där!). Såg dom på Erikshjälpen för 10kr/st så kände att det kunde vara roligt att ha dom. Kommer säkert ångra mig. Men nu är det gjort!
Har även fått några nya Rec-ex också! Först fick jag Kaffe med rån av Catharina Ingelman-Sundberg från Månpocket. Bedrövad av Liz Coley från B.Whalströms kom idag, hoppas på att den är så bra som alla verkar tycka! Beautiful Creatures - Svåra val, magiska hemligheter av Kami Garcia & Margaret Stohl från Semic kom idag den med. Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman från Front kom den också! Jag ser så grymt mycket fram emot att läsa den. Tack så otroligt mycket för alla böcker! 
Jag vill läsa alla nya böcker nu, men tyvärr så går plugget före. Förhoppningsvis så hinner jag läsa något i Helgen.
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill också läsa Boktjuven innan den blir film! :) Och Min mormor hälsar och säger förlåt Måste jag ju bara läsa, inget snack om saken! ;)

Svar: Jag läste första kapitlet av Min mormor... de är redan där otroligt rolig!
Elina

2013-08-30 @ 11:23:20
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Lena

Vill läsa både Boktjuven och Min mormor hälsar och säger förlåt!!

2013-09-01 @ 17:54:53
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: 23 minuter

Gillade serien Gossip Girls men visste inte att det fanns böcker oxå, är de lika bra som serien eller bättre?

Svar: Det var så längesen jag läste dom, men jag kommer ihåg att de skiljer sig så oooootroligt från tv-serien så går inte ens att jämföra. Men jag älskar serien för den är bäst (förutom säsong 5) ;)
Elina

2013-09-04 @ 18:45:46
URL: http://tjugotremin.blogg.se
Postat av: Julia

Boktjuven är så fruktansvärt bra! En av mina favoriter. Rolig tvist med att det är döden himself som berättar :)

2013-09-09 @ 16:25:51
URL: http://bookclubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0