Månadssammanfattning Juli 2013

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lästa:
Torka aldrig tårar utan handskar, Kärleken av Jonas Gradell
Cinder av Marissa Meyer
Gone övergivna av Michael Grant
Den mörka ängeln av Mari Jungstedt
Underbara helvete av Jamie McGuire
Farlig förmåga av Jessica Spotswood
Rädda mig inte!  av Tahereh Mafi
Hades av Josefine Angelini
Helena av Josefine Angelini
De odödligas regler av Julie Kagawa
I denna ljuva sommartid av Mari Jungstedt
 
 
Antal lästa: 11st
Svenska: 11st
Engelska: 0st
 
Bästa bok:  Underbara Helvete helt klart!
Sämsta bok: I denna ljuva sommartid, den sämsta av Mari Jungstedts böcker jag läst, helt klart! Som tur var så visade sig Den mörka ängeln vara bra!
Största Överraskning: Helena, trodde inte alls jag skulle gilla den så mycket jag gjorde. Berättelsen var helt annorlunda mot för vad jag trodde. Mycket bra!
Största besvikelse: Gone övergivna. Den var bra, men jag trodde den skulle vara så otroligtmegabra! Men det var den tyvärr inte. Men jag vill fortfarande ha de resterande böckerna i serien (och läsa dem såklart).
 
Kommentar: Juli blev visst en läsmånad för mig! En hel del otroligt bra böcker visade det sig vara, inte mig emot. Nu i Augusti ska jag försöka få tag på all studentlitteratur inför skolstarten vilket är väääldigt mycket för en endaste kurs och jag ska plugga i fyra år! 
 
Just nu läser jag: Stad av skuggor som jag nyligen läst fast på engelska. Det går rätt segt eftersom jag kommer ihåg allt, men jag vill läsa om den innan filmen kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback












RSS 2.0